لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا بیوتی
از بین بردن موهای زائد به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما امروزه استفاده از لیزر به دلیل اثر ماندگاری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اشعه‌ی لیزر با برخورد به رنگ‌دانه‌های مو، جذب آن‌ها می‌شود. با گذشت چند دوره‌ی درمان، پیاز مو از بین می‌رود و مجددا رشد نمی‌کند. دو نوع دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود: یکی دستگاه‌های غیرلیزری بر پایه‌ی نور که IPL نام دارند و دیگر دستگاه‌های لیزری که با انواع، مکانیسم‌ها و طول‌موج‌های متفاوت، مناسب نوع خاصی از رنگ پوست هستند. امروزه با ساخت نمونه‌های کوچک‌تر از دستگاه‌های لیزری که مناسب مصارف خانگی‌اند، می‌توان از بین بردن موهای زائد را بدون مراجعه به کلینیک انجام داد. لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد «Tria 4X» با تکنولوژی دایود و طول موج 810 نانومتر، مورد تأیید FDA آمریکا و دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه‌ی اروپا و کانادا بوده و برای استفاده در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص طراحی شده است. لیزر تریا 4X پالس‌هایی از نور لیزر را انتشار می‌دهد که باعث گرم‌شدن رنگ‌دانه‌های درون مو شده و فولیکول مو را غیرفعال می‌کند؛ به همین دلیل نتایج پایدار و دائمی را ایجاد خواهد کرد و تنها روی موهای قهوه‌ای یا مشکی که دارای رنگ‌دانه هستند، اثر خواهد گذاشت. لیزر به‌کاررفته در Tria 4X دارای قفل هوشمند است که زیر پایه‌ی دستگاه قرار دارد. برای شروع به کار لیزر باید قفل وسیله را با نگه‌داشتن حسگر پوست روی ناحیه‌ی موردنظر باز کرد. اگر لیزر برای رنگ پوست مناسب باشد، یک صدا شنیده شده و قفل لیزر باز می‌شود. با فشردن دکمه‌ی پاور می‌توان شدت تابش را در 5 سطح مختلف تنظیم کرد. با نگه‌داشتن سر دستگاه روی پوست، تابش شروع می‌شود و با شنیدن دو صدای بیپ، باید سر دستگاه را روی ناحیه‌ی دیگری قرار داد. صفحه‌نمایش دستگاه در بالای آن قرار دارد و تعداد پالس‌ها در هر جلسه، میزان باتری، نشانگر قفل و سطح تابش را نمایش می‌دهد. لیزر تریا مجهز به باتری قابل‌شارژ است و در حالت اتصال به شارژر کار نمی‌کند. توصیه شده که برای حصول نتیجه‌ی مطلوب به مدت سه ماه، هر دو هفته یکبار از لیزر استفاده شود و در صورت نیاز، دوره‌ی ذکرشده تکرار شود. لیزر تریا برای افرادی با رنگ پوست خیلی تیره یا موی روشن، افراد زیر 18 سال و خانم‌های باردار مناسب نیست.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پیر شدن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های نوع بشر است. اما چیزی که بیشتر از بالا رفتن سن انسان را درگیر می‌کند علائم آن است. آراستگی جزئی جدانشدنی از انسان‌هاست و شادابی و جوان بودن پوست یکی از مهم‌ترین ارکان آن به شمار می‌رود. ما تقریبا هر روز جلوی آینه می‌ایستیم و با دقت به اجزای صورت‌مان نگاه می‌کنیم و حتی کوچک‌ترین تغییرات آن را تحت نظر داریم. تلاش برای شاداب نگه داشتن پوست و مو شاید قدمتی به اندازه‌ی عمر حضور انسان بر روی زمین داشته باشد. از ترکیبات گیاهی و طبیعی گرفته تا کرم‌های شیمیایی سال‌هاست که به ما کمک می‌کنند تا ظاهری مطابق میل خود داشته باشیم. راه‌های متفاوتی برای سلامتی و شاداب نگه داشتن پوست تجربه شد. این راه‌ها با اندکی تغییر هنوز هم به عنوان راه‌های اصلی برطرف کردن چین و چروک‌های ناخواسته استفاده می‌شوند. اما تمام این روش‌ها در یک نکته‌ی منفی مشترکند: هیچ‌کدام توانایی بازگرداندن پوست به حالت جوان‌تر را ندارند و تنها از پیش‌رفت چروک‌ها جلوگیری می‌کنند! با پیشرفت تکنولوژی و به ویژه با ابداع فناوری لیزر راه‌هایی برای جوان سازی پیدا شد. البته به خاطر هزینه‌ی بسیار بالا، سختی مراجعه به کلینیک‌ها و ابعاد بسیار بزرگ دستگاه‌های لیزر همه‌گیر نشدند. به همین دلیل مهندسین شرکت‌های سازنده‌ی لوازم سلامت و زیبایی تحقیقات خود را روی دستگاه‌هایی خانگی، مقرون به صرفه و با درصد موفقیتی بالاتر از دستگاه‌های قبلی متمرکز کردند. دستگاه‌هایی که تمام افراد بتوانند در هر شرایطی به راحتی از آن‌ها استفاده کرده و در مدت کوتاهی بدون صرف هزینه‌های هنگفت و بدون وارد شدن آسیب‌های احتمالی به پوست نتیجه‌ی مطلوب خود را به دست بیاورند.


معرفی

در سال ۲۰۰۳ میلادی برند تریا با انتقال فناوری‌های پیشرفته‌ی در حال استفاده در کلینیک‌های زیبایی به خانه‌ها، انقلابی را در صنعت زیبایی و محافظت از پوست ایجاد کرد. این اتفاق هم استفاده از لیزرهای متنوع از جمله لیزرهای جوان کننده و برطرف‌کننده‌ی موهای زائد را بسیار ساده کرد و هم هزینه‌های استفاده از آن را به صورت قابل توجهی کاهش داد. دیودهای لیزر به کار رفته در این دستگاه دقیقن با فناوری ساخت دیودهایی که در دستگاه‌های کلینیکی به کار می‌روند ساخته شده‌اند و همین موضوع، این محصول تریا را تبدیل به دستگاهی قابل اعتماد می‌کند.


لیزر جوان سازی تریا مدل Age Defying یک دستگاه برای مصرف خانگی و روش استفاده‌ی بسیار ساده است که بدون هیچ‌گونه آسیبی به سطح پوست، چین و چروک آن را به حداقل رسانده و نرمی و لطافت را به پوست باز می‌گرداند. بسیاری از افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند از شفافیت و درخشندگی پوست خود پس از یک دوره استفاده، رضایت داشتند.


 

 

لیرز جوان ساز تریا بدون اینکه آسیبی به فولیکول موها برساند، چین و چروک پوست را در ابتدای پیدایش هدف قرار می‌دهد. هزاران ریز پرتوی لیزر به زیر سطح پوست نفوذ کرده و روند طبیعی تولید کلاژن و الاستین را تقویت می‌کنند. ساختار پوست به گونه‌ای است که سلول‌های مرده‌ی سطح به صورت خودکار با سلول‌های جوان زیری جایگزین می‌شوند. این لیزر روند تجدید سلولی را تحریک کرده و باعث می‌شود تا این پروسه همچنان فعال باشد.

کارکرد لیزر جوان کننده‌ی تریا شبیه لیزرهای کلینیکی است و همین موضوع محبوبیت آن را به عنوان یک دستگاه خانگی بالا می‌برد. ایمنی این دستگاه توسط شرکت سازنده و همچنین سازمان غذا و داروی ایالات متحده امریکا تضمین شده و به خاطر فناوری پیشرفته‌ی به کار رفته در آن می‌توان با اعتماد کامل از آن استفاده کرد. به گفته‌ی متخصصین تریا، این دستگاه بدون هیچ آسیبی و به وسیله‌ی تحریک روند طبیعی کلاژن سازی پوست، آثار پیری را کاهش داده و فرایند بازسازی پوست را تسریع می‌کند.



نتایج تحقیقات

تحقیقات بالینی روی افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند نشان می‌دهد که لیزر جوان کننده‌ی تریا تا ۷۶٪ در رفع خطوط و چروک‌های دور چشم موفق عمل کرده است. همچنین ۹۵٪ کاربران گفته‌اند که پس از اتمام دوره‌ی درمانی مشاهده کرده‌اند که پوستشان صاف‌تر و لطیف‌تر از دوره‌ی پیش از درمان شده است و در کل احساس بهبود کرده‌اند. ۸۷٪ کاربران نیز از داشتنی پوستی روشن‌تر و جوان‌تر پس از دوره‌ی درمانی ابراز رضایت کرده‌اند.


نتیجه‌ی بهتر

برای گرفتن مطلوب‌ترین نتیجه بهتر است قبل از استفاده سطح پوست را کاملا شسته و لوازم آرایشی و کرم‌هایی مانند مرطوب‌کننده و ضدآفتاب را کاملا از روی پوست پاک کنیم. تمیز کردن پوست باعث می‌شود لیزر بیشترین اثر ممکن را روی پوست گذاشته و مطلوب‌ترین نتیجه را حاصل کند. کرم‌ها و لوازم آرایشی سطح پوست را پوشانده و راه بسیاری از پرتوهای لیزر به سمت پوست را مسدود می‌کنند.


روش استفاده


این دستگاه توانایی تولید سه سطح لیزر را با توان‌های متفاوت داراست. برای شروع کاربر باید سطح انرژی مورد نظر را انتخاب کرده و دستگاه را به آرامی روی منطقه‌ی مورد نظر از صورت حرکت دهد. هربار استفاده از این لیزر در صورتی که بخواهیم تمام سطح صورت را پوشش دهیم تنها بین دو تا ده دقیقه زمان خواهد برد. بهترین زمان استفاده ساعات پایانی شب است. دوره‌ی توصیه شده از سوی متخصصین تریا ۱۲ هفته است که بهتر است در هر هفته حداقل ۵ شب انجام شود. بهتر است کاربر دوره‌ی درمان را از پایین‌ترین سطح انرژی دستگاه اغاز کند تا پوست بتواند خود را با تابش‌های لیزر هماهنگ کند. پس از و به تدریج می‌توان انرژی دستگاه را تا سومین سطح بالا برد و درمان را ادامه داد. پس از هر بار استفاده بهتر است پوست را تغذیه کنیم. متخصصین توصیه کرده‌اند تا سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌های مناسب پوست را آرام کرده و با رساندن رطوبت و غذا دوره‌ی درمانی را کامل کنیم. توصیه می‌شود در صورتی که کاربر در دوره‌ی درمان در معرض تابش آفتاب قرار می‌گیرد حتمن از کرم‌های ضد‌آفتاب با درجه SPF ۳۰ یا بالاتر استفاده کند.


هشدارها

تحت هیچ شرایطی نباید پرتوهای دستگاه به صورت مستقیم به چشم‌ها تابیده شود. استفاده از این لیزر برای پلک‌ها نیز ممنوع شده. فواصل استفاده در یک منطقه‌ی مشخص حتما باید بیشتر از ۲۴ ساعت باشد. در طول یک شبانه روز نباید بیشتر از یک بار یک منطقه‌ی معین را تحت تابش قرار داد. همان‌طور که ذکر شد این دست‌گاه برای رفع چروک‌های حاصل از سن کاربر طراحی شده، بنابراین استفاده از آن توسط افراد زیر ۱۸ سال به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. حاملگی نیز از دیگر موارد منع استفاده از لیزر جوان کننده‌ی تریاست. اگر پس از یک دوره استفاده علائمی مانند تورم، درد در اطراف ناحیه‌ی لیزر شده، پوسته شدن یا خونریزی مشاهده شد، باید درمان را متوقف کرد. در صورتی که پوست کاربر هنوز از دوره قبلی درمان آثاری مانند تورم یا قرمزی را نشان می‌دهد، برای شروع دوره‌ی بعد باید تا برطرف شدن این علایم صبر کرد.


جمع‌بندی

لیزر یکی از باارزش‌ترین اختراعات بشر است. کاربردهای گوناگون این پرتوهای مفید در بخش‌های مختلفی از زندگی انسان تاثیر گذاشته است و یکی از مهم‌ترین بخش‌ها می‌توان به حوزه‌ی سلامت و زیبایی اشاره کرد. لیزر می‌تواند بخش زایای پوست را تحریک کرده تا ساخت سلول‌های جوان را سریع‌تر کند. این تسریع کمک می‌کند چروک‌های حاصل از بالا رفتن سن به تدریج برطرف شده و پوست شادابی خود را پیدا کند. لیزر جوان‌ساز تریا با کسب استانداردهای مطرح جهانی و نتایج بالینی مطلوب، یکی از محبوب‌ترین لیزرهای جوان کننده خانگی در جهان به شمار می‌رود. درصد بالای رضایت کاربران از این دستگاه نشان می‌دهد تا در صورت رعات توصیه‌ها و مناسب بودن نوع پوست، می‌توان نتایجی قابل قبول را از این دستگاه انتظار داشت.


  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • آمیتیس تجارت ماندگار آمیتیس تجارت ماندگار

جوانسازی پوست

دستگاه لیزر

ضد چروک

فرکشنال

لیزر تریا

لیزر جوانسازی

لیزرتریا

پوست صورت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی