لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا بیوتی
از بین بردن موهای زائد به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما امروزه استفاده از لیزر به دلیل اثر ماندگاری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اشعه‌ی لیزر با برخورد به رنگ‌دانه‌های مو، جذب آن‌ها می‌شود. با گذشت چند دوره‌ی درمان، پیاز مو از بین می‌رود و مجددا رشد نمی‌کند. دو نوع دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود: یکی دستگاه‌های غیرلیزری بر پایه‌ی نور که IPL نام دارند و دیگر دستگاه‌های لیزری که با انواع، مکانیسم‌ها و طول‌موج‌های متفاوت، مناسب نوع خاصی از رنگ پوست هستند. امروزه با ساخت نمونه‌های کوچک‌تر از دستگاه‌های لیزری که مناسب مصارف خانگی‌اند، می‌توان از بین بردن موهای زائد را بدون مراجعه به کلینیک انجام داد. لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد «Tria 4X» با تکنولوژی دایود و طول موج 810 نانومتر، مورد تأیید FDA آمریکا و دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه‌ی اروپا و کانادا بوده و برای استفاده در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص طراحی شده است. لیزر تریا 4X پالس‌هایی از نور لیزر را انتشار می‌دهد که باعث گرم‌شدن رنگ‌دانه‌های درون مو شده و فولیکول مو را غیرفعال می‌کند؛ به همین دلیل نتایج پایدار و دائمی را ایجاد خواهد کرد و تنها روی موهای قهوه‌ای یا مشکی که دارای رنگ‌دانه هستند، اثر خواهد گذاشت. لیزر به‌کاررفته در Tria 4X دارای قفل هوشمند است که زیر پایه‌ی دستگاه قرار دارد. برای شروع به کار لیزر باید قفل وسیله را با نگه‌داشتن حسگر پوست روی ناحیه‌ی موردنظر باز کرد. اگر لیزر برای رنگ پوست مناسب باشد، یک صدا شنیده شده و قفل لیزر باز می‌شود. با فشردن دکمه‌ی پاور می‌توان شدت تابش را در 5 سطح مختلف تنظیم کرد. با نگه‌داشتن سر دستگاه روی پوست، تابش شروع می‌شود و با شنیدن دو صدای بیپ، باید سر دستگاه را روی ناحیه‌ی دیگری قرار داد. صفحه‌نمایش دستگاه در بالای آن قرار دارد و تعداد پالس‌ها در هر جلسه، میزان باتری، نشانگر قفل و سطح تابش را نمایش می‌دهد. لیزر تریا مجهز به باتری قابل‌شارژ است و در حالت اتصال به شارژر کار نمی‌کند. توصیه شده که برای حصول نتیجه‌ی مطلوب به مدت سه ماه، هر دو هفته یکبار از لیزر استفاده شود و در صورت نیاز، دوره‌ی ذکرشده تکرار شود. لیزر تریا برای افرادی با رنگ پوست خیلی تیره یا موی روشن، افراد زیر 18 سال و خانم‌های باردار مناسب نیست.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

«سلام بر بی‌مویی!!»


وقتی فقط هجده سالم بود و تازه یک دانشجوی سال اولی، ساکن میامی، بودم، لیزر خانگی از بین‌برنده‌ی موهای زائد تریا ۴X را خریدم. پس احتمالاً خودتان خوب می‌دانید که بیکینی‌ها و تاپ‌های بیکینی چه نقش مهم و پررنگی در کمد لباس‌های من بر عهده داشتند. چند ماهی قبل از اینکه تابستان شروع شود، دست‌پاچگی من هم شروع شده بود؛ دنبال راهی می‌گشتم که مجبور نباشم هفته‌ی اول تعطیلات تابستانی‌ام را عاطل و باطل بنشینم منتظر تا موهایم آنقدر رشد بکنند که قابل وکس کردن باشند، و چون آن موقع‌ها اصلاً اهل شیو کردن هم نبودم، فقط یک راه ممکن برایم باقی می‌ماند: لیزر کردن موهای زائد.


همانطور که پیش از این گفتم، آن موقع هنوز دانشجو بودم و این‌طوری نبود که توی پول غلت بزنم و بخواهم با مراجعه به نزدیک‌ترین کلینیک هزاران دلار خرج درمان لیزری موهای زائدم کنم. بنابراین، به گزینه‌ی ارزان‌تری به عنوان بدیلی برای جلسات مکرر درمان کلینیکی نیاز داشتم، و درست همین موقع بود که به لیزر تریا ۴X برخوردم و چندتا از نقدها و بررسی‌های آن را خواندم، و بی‌تعارف بگویم، هیچ کدام‌شان حق مطلب را ادا نکرده بودند! تریا انتخابی است برای همیشه!


بنابراین، وقتی لیزر از بین‌برنده‌ی موهای زائد تریا را خریدم، یک ماهی می‌شد که وکس نکرده بودم و تمام مدت با یک بسته بستنی نشسته بودم توی خانه، پس خبری هم از برنزه کردن و آفتاب گرفتن نبود. تریا آخرین راهی بود که به ذهنم می‌رسید تا بتوانیم دوباره به انظار عمومی برگردم، و پسر واقعاً هم کار کرد!


اینجا من نظر شخصی و صادقانه‌‌ی خودم را در مورد لیزر ازبین‌برنده‌ی موهای زائد تریا می‌نویسم، اما به خاطر داشته باشید که لیزر تریا ۴X محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لیزر خانگی رفع موهای زائد است، در ارزیابی‌ها بیشترین امتیاز را به خودش اختصاص داده، و مطمئن‌ترین و بی‌خطرترین لیزر خانگی موجود در بازار است. پدر و مادرم به من افتخار می‌کنند—پولم را خوب جایی خرج کرده‌ام!


اما چرا تریا محبوب‌ترین، بهترین، و مطمئن‌ترین است؟ زیرا تریا ۴X را دقیقاً همان دانشمندانی طراحی کرده‌اند که اولین لیزر رفع موهای زائد را برای معالجات کلینیکی و برای استفاده در مراکز تخصصی این کار طراحی کرده بودند، و البته به هزار و یک دلیل دیگر (بیشتر بخوانید تا متوجه بشوید که چرا من به تریای خودم عشق می‌ورزم و شما هم باید همین کار را بکنید!)


 

 


چرا تریا ۴X این قدر فوق‌العاده است! –نظر من راجع به تریا ۴X خودم

اولین لیزر خانگی از بین‌برنده‌ی موهای زائد مورد تأیید FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا). تریا اولین لیزر از بین‌برنده‌ی موهای زائدی بود که موفق به کسب تأییدیه‌ی FDA برای استفاده‌های خانگی شد. تریا حقیقتاً پیش‌گام تکنولوژی خانگی رفع موهای زائد است. همچنین، دانشمندانی که تریا ۴X را بنیان گذاشتند، از همان تکنولوژی پیشرفته‌ی لیزرهای تخصصی و کلینیکی بهره گرفتند و، بنابراین، همان میزان امنیت و بی‌خطر بودن را هم در مورد لیزر خانگی تضمین می‌کنند. به پشتوانه‌ی تأیید FDA  من با اطمینان قلبی و به طیب خاطر از لیزر رفع موهای زائد تریا استفاده کردم و هیچ نگرانی‌ای از آسیب‌های پوستی به دلم راه ندادم. بنابراین، لیزر تریا در دراز مدت حتی نسبت به وکس، هم کم‌هزینه‌تر درمی‌آید و هم، قطعاً، مؤثرتر و نتیجه بخش‌تر است.

کاربرد آسان/ تنظیمات چندگانه/ صفحه نمایش LED با ویژگی‌های فراوان. به محض اینکه لیزر دستی رفع موهای زائد تریا ۴X را خریدم و شروع کردم به تنظیم کردن آن، فهمیدم که چقدر روش استفاده از آن سهل و آسان است، مثل آب خوردن! البته شرط احتیاط در مورد هر نوع لیزری به طور کلی این است که دستورالعمل آن را پیش از استفاده باید حتما مطالعه کرد، با این همه، با وجود آن صفحه‌ی نمایش LED بزرگ، یاد گرفتن تنظیمات و ویژگی‌های دستگاه، از جمله، حسگر پوستی، تنظیمات از پیش‌تعریف شده، سطح انرژی، پالس شمار، نمایشگر باطری و قفل خودکار، در عمل کار خیلی آسانی بود.

من اول از زیربغل هایم شروع کردم، چون فکر میکردم که آنجا بهتر و راحت تر از هر جای دیگری میتوان نتیجه فوری درمان را مشاهده کرد، و بعد به سراغ پاها و بازوها رفتم.

هر بار که تن به درمان با لیزر تریا داده‌ام، تجربه‌ای بی‌نظیر برایم رقم خورده است! وقتی اول بار شروع به استفاده از آن کردم، باید انتخاب می‌کردم که شدت آن را روی چه حالتی تنظیم کنم. حالت یک را خیلی سریع روی پوستم امتحان کردم، و بی درنگ به سراغ حالت پنجم رفتم، چون دریافته بودم که آستانه‌ی دردم چقدر بالاست و تقریبا هیچ دردی احساس نکردم.

اگر میزان تحمل دردتان پایین است، توصیه می‌کنم شدت لیزر را روی حالت‌ها پایین‌تر تنظیم کنید و به تدریج آن را افزایش دهید، البته به یاد داشته باشید که این کار در میزان کارایی و اثربخشی لیزر تأثیر خواهد گذاشت. راه دیگر این است که از یک کرم بی‌حس کننده‌ی موضعی، پیش از لیزر کردن، و همچنین یک کرم تسکین دهنده، بعد از لیزر کردن، استفاده کنید.


حسگر خودکار تشخیص رنگ پوست.  یادم می‌آید اول بار که تریا را دیدم، فکر کردم شبیه یک دستگاه جادویی است که از فیلم «مردان سیاه‌پوش» بیرون آمده و این دستگاه چیزی نیست جز نتیجه‌ی ولخرجی‌های نامعقول من بعد از شکست عشقی اخیرم. بگذریم، از آنجا که من یک رگه‌ی یونانی‌ دارم، دقیقاً در چارت اثربخشی تریا قرار می‌گرفتم—پوست روشن و موی تیره. لیزر تریا پرتو دایودی ساطع می‌کند، و این به دو معناست: ۱٫ تریا اثربخش‌ترین، ماندگارترین، و ایمن‌ترین لیزر از بین‌برنده‌ی موهای زائد است. ۲٫ استفاده‌ از این لیزر برای افرادی با نوع موهای سفید، خاکستری، و روشن یا قرمز به طور کلی پیشنهاد نمی‌شود.


اما ویژگی بی‌نظیر تریا این است که مجهز به یک هوش حسگر داخلی تشخیص رنگ پوست است و بر روی پوست‌های بیش از حد تیره کار نمی‌کند. این حسگر برای اطمینان بیشتر از این است که کسی در تشخیص رنگ پوست خود اشتباه نکند و به خودش آسیب نرساند؛ این حسگر یک ویژگی بسیار هوشمند برای یک لیزر خانگی است، و من خودم بشخصه گمان می‌کردم که یک ممیزه‌ی عالی و بی‌نظیر برای لیزر تریاست.


شارژ کردن و استفاده از تریا.  گفتن ندارد که من از آن زن‌های عشق لیزرم. من بیشتر ترجیح می‌دهم لیزرم را شارژ کنم تا اینکه لیزری با پاورکارت‌ها و تجهیزات حجیم داشته باشم. برای همین لیزر نسل جدید تریا که قابلیت استفاده از آن بصورت بیسیم فراهم شده، بهترین و ایده‌آل‌ترین لیزر از بین‌برنده‌ی موهای زائد برای من است. تازه، تریا یک لیزر رفع موهای زائد کاملاً دستی هم هست.


کار لیزر کردن نواحی زیربغل من آنقدر سریع تمام شد که حتی لازم نشد که دستگاه را مجدداً شارژ کنم (این مدلی که من دارم حدود ۴۰ دقیقه شارژ را نگه می‌دارد، و این خیلی بیشتر از زمانی است که برای لیزر کردن زیربغل‌ها نیاز دارید). لیزر کردن پاها زمان بیشتری از من می‌گرفت و من مجبور شدم دستگاه را مجدداً شارژ کنم، و این کار مستلزم این بود که درمان را برای مدتی متوقف کنم، البته چون دقیقاً در بازه‌ی استراحتم قرار داشت، برای من اصلا مزاحمتی ایجاد نکرد. زمان شارژ نسبتاً معقول است و بر خلاف دیگر لیزرها به طور مداوم بیشتر از سی دقیقه کار می‌کند، به همین دلیل هم فکر می‌کنم بهترین مدل لیزری باشد که تا به حال استفاده کرده‌ام.


مؤثرترین و کارآمدترین لیزر ازبین‌برنده‌ی موهای زائد. خیلی زود همه‌ی کار همه‌ی نواحی بدنم، به جز صورت، به پایان رسید و من می‌توانستم از پیش آثار ملموس کاهش مو را روی بدنم مشاهده کنم. شش هفته بعد (مدت زمان توصیه شده برای مشاهده نتایج روی اعضای بدن) کمترین میزان رشد مو را داشتم و تصمیم گرفتم به لیزر کردن بالای لبم هم خطر کنم. چهار هفته بعد (مدت زمان توصیه شده برای مشاهده نتایج روی صورت) احساس می‌کردم درست مثل خواننده‌های اپرا شده‌ام.


در آخر، نه تنها رشد موهایم به طور محسوس کندتر شده بود، بلکه خود موها هم عملاً نازک‌تر شده بودند و کمتر به چشم می‌آمدند. حتی بعد از سومین درمان، هنوز دوره‌ی درمان کامل نشده، هم می‌توانید بی‌مویی نسبی خود را مشاهده کنید. این موضوع، طبعاً، هم انگیزه‌ی بیشتری به من، که در حال و هوای بعد از قطع رابطه‌ی عاشقانه‌ام بودم، می‌داد، و هم روحیه‌ی مرا در دورهمی‌های دوستانه و معمول و روابط اجتماعی عادی با دیگران بالاتر می‎‌برد. اعتماد به نفسم بسیار بیشتر شده بود، و نمی‌دانید چه قدر حال خوبی بود که احساس می‌کردم پوستم مثل پوست بچه صاف و صیقلی شده است.


قیمت و ایمنی. در حال حاضر قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های خانگی کمی بالاتر به نظر می‌رسد، ولی من قضیه را طور دیگری می‌بینم: من با خرید تریا کلی هم سود کرده‌ام، زیرا لیزر تریا بیوتی به من این امکان را داد که خودم در گوشه‌ی خانه‌ی خودم از پس هزینه‌ی ۸۰۰۰ دلاری بی‌مویی برآیم! یادتان باشد که دیگر هیچ خبری از هزینه‌های پی‌درپی بعدی، و هزینه‌ی تعویض کارتریج نیست، شما هرگز دیگری نیازی به خرید کارتریج لیزر ازبین‌برنده‌ی موهای زائد نخواهید داشت! حالا صادقانه از خودتان بپرسید، آیا تریا واقعا از دیگر دستگاه‌های رفع موهای زائد گران‌تر است؟


فقط همین را بگویم: ارزشش را دارد!


من لیزر خانگی‌ای را که هر روز باید شارژ شود به آن همه پاورکارت و تجهیزات حجیم و دست و پا گیر ترجیح می‌دهم. من تریای خودم را با خودم همه‌جا می‌برم، و اصلا در مخیله‌ام نمی‌گنجد که بخواهم دستگاهی با آن همه اسباب و وسایل اضافی را روی دوشم این طرف و آن طرف بکشم.


لیزر تریا ۴X ایمن‌ترین لیزر برای پوست


همان‌طور که پیش‌تر گفتم، بنیان‌گذاران تریا همان دانشمندانی بودند که نخستین لیزرهای تخصصی را برای استفاده در کلینیک‌های تخصصی طراحی کردند. هدف از این ابداع و ابتکار جدید این بوده که لیزر از بین‌برنده‌ی موهای زائدی برای مردم عادی فراهم کنند که برای استفاده در منزل کاملاً ایمن و مطمئن باشد.


تریا مطمئن‌ترین لیزر موجود در بازار است، زیرا نحوه‌ی طراحی آن به گونه‌ای است که مستقیماً و با دقت بسیار بالا خود پیاز مو را هدف می‌گیرد. بدین ترتیب، تمرکز لیزر تریا تنها بر نابودی کامل پیاز مو است، بی‌آنکه سبب آسیب دیدن بافت‌های اطراف آن شود.


لیزر تریا ۴X را برای چه جاهایی از بدن می‌توان به کار برد؟


لیزر ازبین‌برنده‌ی موهای زائد را می‌توانید در سرتاسر بدن خود (از جمله صورت، از خط گونه به پایین) استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید از تریا ۴X برای لیزر کردن بازوها، ران پا، ناحیه‌ی بیکینی، پشت، زیربغل‌ها، پاها و دست‌ها، سینه و شکم استفاده کنید.

 

نتایج تحقیقاتی و مطالعات کلینیکی


تریا تنها لیزری خانگی‌ برای از بین بردن موهای زائد است که از پشتوانه‌ی صددرصدی آزمایش‌های کلینیکی برخوردار است. همانطور که پیش از این خاطرنشان کرده‌ام، لیزر رفع موهای زائد تریا ۴X از تکنولوژی کاملا تخصصی و حرفه‌ای لیزرهای دایود بهره می‌برد (مشابه همان تکنولوژی که در ساخت لیزرهای مخصوص مراکز تخصصی به کار رفته است)، و معنای این سخن این است که شما بیشترین و ماندگارترین نتایج ممکن را از یک لیزر خانگی بدست می‌آورید.


در اثر مطالعات و بررسی‌های کلینیکی در باره‌ی تریا ۴X این نتیجه حاصل شده است که:


شرکت کنندگان در یک مطالعه‌ی کلینیکی، پس از یک ماه استفاده از لیزر تریا ۴X (یعنی، دو بار درمان موهای زائد)، ۷۰ درصد کاهش رشد موهای زائد داشتند.


همچنین در یک داوری و ارزیابی تخصصی که از سوی ویلند ریپورت ۲۰۱۲ هدایت می‌شد، نتایج زیر در مورد لیزر تریا ۴X که از حیث سامت نیز مورد تأیید FDA قرار گرفته بود، بدست آمد:  رضایت صددرصدی مشتریان.


نتیجه‌گیری


شاید در وهله‌ی نخست، تریا ۴X کمی به نظرتان مخاطره‌آمیز برسد و گمان کنید دارید چشم بسته تن به لیزر می‌دهید، ولی حقیقتاً بهترین و مطمئن‌ترین لیزر خانگی رفع موهای زائد همین تریا ۴X است. بعد از درمان با لیزر تریا دیگر هیچ نیازی به شیو یا وکس ندارید. تریا یک شرکت معتبر و شناخته شده است، به این دلیل که بهترین و محبوب‌ترین لیزر ازبین‌برنده‌ی موهای زائد را تولید کرده است و، همچنین، لیزر تریا ۴X پرفروش‌ترین محصول در بین لیزرهای ازبین‌برنده‌ی موهای زائد بوده است.


قضیه فقط این نیست که تریا ۴X مؤثر عمل می‌کند، افزون بر این، اسفاده از آن آسان است، تقریبا برای هر نوع پوستی مناسب است، و آنقدر اثربخشی بالایی دارد که دیگر رسماً زمانه‌ی برداشتن موها با موچین و … دارد به پایان می‌رسد. اگر تا به حال از تریا استفاده نکرده‌اید، خیلی ضرر کرده‌اید! به محصولات دیگر راضی نشوید، شما شایسته‌ی بهترین‌ها هستید.


من تریا ۴X را به همه‌ی کسانی که رنگ پوست و مویشان مطابق با چارت تریاست توصیه می‌کنم. با تریا زندگی  آسان‌تر و کم‌ تری را تجربه می‌کنید، تردید نکنید! اگر دلتان می‌خواهد نتایج حرفه‌ای لیزرهای رفع موهای زائد را در خانه تجربه کنید، لیزر تریا را حتما در لیست خرید خود قرار دهید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی