لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا بیوتی
از بین بردن موهای زائد به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما امروزه استفاده از لیزر به دلیل اثر ماندگاری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اشعه‌ی لیزر با برخورد به رنگ‌دانه‌های مو، جذب آن‌ها می‌شود. با گذشت چند دوره‌ی درمان، پیاز مو از بین می‌رود و مجددا رشد نمی‌کند. دو نوع دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود: یکی دستگاه‌های غیرلیزری بر پایه‌ی نور که IPL نام دارند و دیگر دستگاه‌های لیزری که با انواع، مکانیسم‌ها و طول‌موج‌های متفاوت، مناسب نوع خاصی از رنگ پوست هستند. امروزه با ساخت نمونه‌های کوچک‌تر از دستگاه‌های لیزری که مناسب مصارف خانگی‌اند، می‌توان از بین بردن موهای زائد را بدون مراجعه به کلینیک انجام داد. لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد «Tria 4X» با تکنولوژی دایود و طول موج 810 نانومتر، مورد تأیید FDA آمریکا و دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه‌ی اروپا و کانادا بوده و برای استفاده در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص طراحی شده است. لیزر تریا 4X پالس‌هایی از نور لیزر را انتشار می‌دهد که باعث گرم‌شدن رنگ‌دانه‌های درون مو شده و فولیکول مو را غیرفعال می‌کند؛ به همین دلیل نتایج پایدار و دائمی را ایجاد خواهد کرد و تنها روی موهای قهوه‌ای یا مشکی که دارای رنگ‌دانه هستند، اثر خواهد گذاشت. لیزر به‌کاررفته در Tria 4X دارای قفل هوشمند است که زیر پایه‌ی دستگاه قرار دارد. برای شروع به کار لیزر باید قفل وسیله را با نگه‌داشتن حسگر پوست روی ناحیه‌ی موردنظر باز کرد. اگر لیزر برای رنگ پوست مناسب باشد، یک صدا شنیده شده و قفل لیزر باز می‌شود. با فشردن دکمه‌ی پاور می‌توان شدت تابش را در 5 سطح مختلف تنظیم کرد. با نگه‌داشتن سر دستگاه روی پوست، تابش شروع می‌شود و با شنیدن دو صدای بیپ، باید سر دستگاه را روی ناحیه‌ی دیگری قرار داد. صفحه‌نمایش دستگاه در بالای آن قرار دارد و تعداد پالس‌ها در هر جلسه، میزان باتری، نشانگر قفل و سطح تابش را نمایش می‌دهد. لیزر تریا مجهز به باتری قابل‌شارژ است و در حالت اتصال به شارژر کار نمی‌کند. توصیه شده که برای حصول نتیجه‌ی مطلوب به مدت سه ماه، هر دو هفته یکبار از لیزر استفاده شود و در صورت نیاز، دوره‌ی ذکرشده تکرار شود. لیزر تریا برای افرادی با رنگ پوست خیلی تیره یا موی روشن، افراد زیر 18 سال و خانم‌های باردار مناسب نیست.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی‌های لیزر خانگی موهای زائد تریا به ما چه می‌گویند؟


لیزر تریا ۴X تنها لیزر دارای تاییدیه FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) است که برای استفاده در منزل طراحی شده است. هزینه‌ی لیزر‌های رفع موهای زائد کلینیکی بسیار بالاست، پس چرا زیر بار این همه خرج برویم وقتی که می‌شود تنها با پرداختن کسری از این هزینه و در خلوت خانه‌ی خود به همان نتایج و کیفیت حرفه‌ای رسید؟ سوال مهمی که در این باره به ذهن هرکسی ممکن است خطور‌کند این است که آیا تریا واقعا جواب می‌دهد؟ من ۴ ماه است که از لیزر رفع موهای زائد تریا استفاده می‌کنم و درباره‌ی پیشرفت درمان و نتایج آن، مقاله‌ی مفصلی نوشته‌ام.  همچنین چندین نقد کامل و جامع، چه خوب و چه بد، از مصرف کنندگان تریا جمع آوری کرده‌ام تا در شناخت بهتر این دستگاه کمکی کرده باشم و شما را در جریان نتایجی که مردم دیگر از تریا گرفته‌اند قرار دهم.


برای خرید محصولی که  نسبتا گران به شمار می‌رود، تحقیق قبل از خرید مسئله‌ی مهمی است. این لیزر نقاط قوت و ضعف مختلفی دارد، لذا توصیه‌ی من به شما این است که قبل از خرید این مقاله را به‌طور کامل بخوانید تا مطمئن شوید که آیا این دستگاه، روش مناسبی برای رفع موهای زائد شما هست یا خیر.


متخصصین چه می‌گویند؟


یکی از جنبه‌هایی که بیش از هر چیز دیگر ما را در مورد تریا مطمئن می‌سازد، این است که این دستگاه اولین   لیزر رفع موهای زائد خانگی مورد تایید FDA است. تریا به راستی پیشتاز عرصه‌ی از بین بردن موهای زائد است. امنیت دستگاه، اولین دغدغه‌ی من پیش از خریدن تریا بود و تا آن زمان معتقد بودم که از بین بردن موهای زائد با لیزر حتما می‌بایست تحت نظارت متخصصین و در کلینیک انجام پذیرد. اما دانشمندانی که تکنولوژی لیزرهای کلینیکی رفع موهای زائد را طراحی کرده‌اند، دقیقا همان طراحان لیزر تریا ۴X هستند که امنیت آن را ۱۰۰% تضمین کرده‌اند. بنابراین با آسودگی خاطر، کار با این دستگاه را در منزل آغاز کردم. تقریبا به هیچ نحوی نمی‌توان با این دستگاه به خودتان آسیب بزنید (مثلا من هنگام تماشای تلویزیون پاهایم را با تریا درمان می کنم، لیزر است دیگر، فناوری موشکی که نیست!) و اگر به مطالب موجود در اینترنت نگاهی بیندازید، هیچ قصه‌ی وحشتناکی درباره کار با این دستگاه نخواهید یافت.



Eric Bernsteinدکتر اریک برنشتاین


درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست و جراحی با لیزر



«تریا تنها لیزر مورد تایید سازمان FDA برای مصرف خانگی است. اولین لیزر حرفه‌ای که من خریداری کردم از همان تکنولوژی بهره گرفته که در لیزر تریا به کار رفته است و توسط همان دانشمندانی طراحی شده که تریا را طراحی نموده‌اند. من به شخصه، از چیزی استفاده می‌کنم که از کارکردش مطمئن باشم و بدانم که واقعا کار می‌کند؛ به همین دلیل است که لیزر خانگی از بین برنده موهای زائد تریا را به شما توصیه می‌کنم. هیچ دوره‌ای از تاریخ نمی تواند بدیل این دوره، که عصر علم، کیفیت و تاثیرگذاری است، قرار گیرد.»


 

Zakia Rahmanدکتر زاکیا راهمن

درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست، استادیار امراض پوستی در دانشگاه استنفورد


«از بین بردن موهای زائد توسط لیزر، روشی موثر برای درمان موهای ناخواسته است که سابق بر این تنها در مطب پزشکان متخصص امکان‌پذیر بود. لیزر تریا تنها لیزر خانگی از بین برنده‌ی دائمی موهای زائد است که مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است. این دستگاه مکمل و یا جایگزین فوق العاده‌ای برای درمان موهای زائد با لیزرهای کلینیکی است. دوست داشتنی ترین نکته این دستگاه، به نظر من حسگر پوست آن است که با بررسی رنگ پوست کاربر، مقدمات استفاده امن این دستگاه را فراهم می‌کند. من لیزر رفع موهای زائد تریا را بارها به بیماران و دوستانم توصیه کرده‌ام.»



Roy Geronemusدکتر روی ژرونموس


درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست، رئیس بخش جراحی با لیزر مرکز جراحی نیویورک و رئیس اسبق انجمن جراحان پوست امریکا



«دستگاه تریا حقیقتا شما را در خانه خودتان به نتایج دائمی می‌رساند. افرادی که دوست دارند از مزایای درمان با لیزر رفع موهای زائد بهره ببرند و در عین حال آن را با حداقل هزینه، حفظ حریم شخصی و راحتی در منزل خود تجربه کنند می‌بایست لیزر تریا را خریداری کنند. سایر دستگاه‌های خانگی که برای رفع موهای زائد عرضه می‌شوند،  به جای لیزر از لامپ نوری بهره گرفته‌اند، و این تنها تریا است که به خاطر نتایج دائمی‌اش از FDA تاییده گرفته است.»



در رسانه‌ها


لیزر تریا در شبکه‌های تلویزیونی و مجلات توصیه می‌شود و حتی ستارگان و سلبریتی‌هایی همچون کیم کارداشیان ما را به خریدن این دستگاه برمی‌انگیزانند. طی چند ساله‌ی اخیر، تریا روز به روز محبوب‌تر می‌شود، و مردم هم بیش از پیش متوجه می‌شوند که دیگر برای رسیدن به آرزوی بی‌مو بودن لازم نیست هزاران دلار پول خرج درمان‌ با لیزرهای کلینیکی کنند، بلکه می‌توانند آرزویشان را در خانه‌ی خود تحقق بخشند و به همان نتایج دست یابند.  لیزر تریا ۴X تا کنون در مجلات و شوهای تلویزیونی بسیاری حضور یافته است و جایزه‌های اول زیبایی را از آن خود کرده است.


پیش  از خرید لیزر تریا به چه نکاتی توجه کنیم؟


قبل از اینکه لیزر تریا را خریداری کنید، لازم است که از مناسب بودن رنگ پوست و موی خود برای درمان با تریا اطمینان حاصل کنید. همان‌گونه که هر متخصص پوستی به شما خواهد گفت، لیزر رفع موهای زائد برای کسانی که موهای قرمز، بور یا سفید روی تن خود دارند طراحی نشده است. این لیزر در درمان موهای زائد با رنگهای تیره‌تر، همچون سیاه یا قهوه ای روشن، متوسط یا تیره، بسیار موثرتر عمل می‌کند. همچنین این دستگاه برای افراد با پوست نسبتا تیره‌، نظیر سیاه، قهوه‌ای تیره یا متوسط، مناسب نمی‌باشد.

 

به علاوه، توصیه می‌کنم لیزر تریا ۴X را مستقیما از وبسایت نمایندگی‌ انحصاری آن (www.tria-beauty.ir)  تهیه کنید تا بتوانید از مزایای تخفیف، گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید و امکان خرید جنس تقلبی را هم از میان بردارید؛ و به این ترتیب سرمایه‌تان به هدر نرود.


ما چه فکر می‌کنیم؟


از ۶۶۸ خانم خواسته شد که نظرات صادقانه و موشکافانه‌ی خود را درباره‌ی لیزر ۴X مستقیماً به خود تریا اعلام کنند. ۵۲۴ نفر از ۵ امتیاز،  امتیاز کامل را به این لیزر دادند، بقیه ۳ و ۴ امتیاز. در زیر بعضی از این نظرات را ملاحظه می‌کنید:

 

«من سال‌های سال چشم انتظار این محصول بودم. و بالاخره این محصول به بازار آمد: محصولی که واقعاً اثربخش است و می‌توانی در حریم شخصی خانه‌ی خودت از آن استفاده کنی. من روی صورت، ناحیه‌ی بیکینی، زیربغل‌ها و پاهایم از آن استفاده کرده‌ام. الاًن پاهایم مثل ابریشم و نرم و هموار است. کمی زمان برد تا نتایج را به طور محسوس مشاهده کنم، اما حالا خیلی خوشحالم که تقریباً از دست آن‌ همه مو خلاص شده‌ام.  می‌ارزد که به اندازه‌ی وزنش طلا بدهید!»


بکی رایت، ۵۵ ساله، مدت زمان استفاده: ۶ ماه، رنگ پوست: عاجی رنگ، ناحیه‌ی درمان: زیربغل، بیکینی، صورت، پاها.


«همیشه‌ی خدا با این همه موهای سیاهی که روی صورتم رشد می‌کردند مسئله داشتم. وقتی جوان‌تر بودم از تیغ یا کرم‌های موبر استفاده می‌کردم.  از همین چند سال پیش بود که تصمیم گرفتم دیگر برای از بین بردن موهای زائد به سالن‌های اپیلاسیون مراجعه کنم، که خوب، طبیعتاً، خیلی پرهزینه هم بود. اتفاقاً یک شب آگهی تبلیغاتی شما را در تلویزیون دیدم، و همان جا به همسرم گفتم: حالا دیگر می‌دانم برای تولدم چه می‌خواهم. من عاشق این لیزرم! اثر آن درست مثل همان درمان با لیزرکلینیکی است که من این همه پول بابتش داده بودم، تنها تفاوتش این است که مثل لیزرهای سالنی بوی موی سوخته نمی‌دهد. حالا، هر وقت احساس کنم لازم است کمی به سر و وضعم برسم، خودم در خانه این کار را می‌کنم. چه اختراع شگفت انگیزی! به خاطر آن واقعاً سپاسگزارم.»


جنیفر ولن، ۳۲، مدت زمان استفاده: ۵ ماه، رنگ پوست: بژ، ناحیه‌ی درمان: صورت، زیربغل، پاها.

«این محصول عالی کار می‌کند! می‌توانم در محیط امن و راحت خانه‌ی خودم از آن استفاده کنم، و دیگر لازم نیست برای بدست آوردن عین همین نتایج به سراغ کلینیک‌های تخصصی بروم که برای خودشان کسب و کاری راه انداخته‌اند و قیمت خون پدرشان را هم از آدم می‌گیرند! راه انداختن و استفاده از آن خیلی ساده بود، فقط وقتی درجه‌ی شدت لیزر بالاست، انگار یک تکه کش پلاستیکی کوچک روی پوست‌تان کشیده می‌شود. حتما از درجه‌های پایین‌تر شروع کنید تا به تدریج بیشتر به آن خو بگیرید. ولی جدای از این، من حالا وقت زیادی دارم که به کارهایی که دوست دارم برسم، بدون اینکه نگران اصلاح کردن موهای زائدم باشم. من آدم پر مشغله‌ای هستم، سه تا شغل دارم و تازه باید به مدرسه هم بروم، بنابراین، خیلی برایم مهم است که مدام دغدغه‌ی این را نداشته باشم که آیا امروز شِیو کرده‌ام یا اصلا به کلی فراموشم شده است! اگر شما هم زندگی پرمشغله‌ای دارید و، البته، پول‌تان هم برای‌تان مهم است، این محصول ارزشش را دارد!!»


دنیس، ۲۳، مدت زمان استفاده: ۶ ماه، رنگ پوست: عاجی رنگ، ناحیه‌ی درمان: زیربغل، بیکینی، انگشتان پا، بازوها.

«من معمولاً دوست ندارم نظراتم را بنویسم، زیرا ترجیح می‌دهم وقتم را بیشتر صرف استفاده از خود دستگاه کنم. من برای یک سال از این لیزر استفاده کرده‌ام و نتایجی مشابه نتایج درمان‌های کلینیکی بدست آورده‌ام. پیش از این، برای درمان لیزری ناحیه‌ی بیکینی به مراکز تخصصی این کار مراجعه کرده‌ام و مجبور شده‌ام چندین جلسه به این کار ادامه دهم، و با وجود این، نتیجه به طور کامل حاصل نشد. از آنجا که این دوره‌ی درمانی تضمینی بود، یک سال دیگر به طور رایگان به درمان ادامه دادم، تا دست آخر، به نتیجه‌‌ای که مطلوبم بود رسیدم.


مزیت لیزر خانگی تریا این است که دیگر لازم نیست تا نوبت بعدی منتظر بمانید، اگر دل‌تان می‌خواهد می‌توانید دفعات بیشتری، نسبت به لیزرهای تخصصی، از آن استفاده کنید. من برای لیزر کردن زیربغل‌ها و پاهایم از تریا استفاده کردم و حالا موهای پاهایم به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده و موی زیربغل هم تقریبا ندارم. فقط یک سال است که دارم از تریا استفاده می‌کنم، و این طور هم نبوده که مکرراً از آن استفاده کرده باشم. می‌دانم قیمت‌اش کمی گران است، ولی اگر موهای‌تان باعث ناامیدی‌تان شده و پوست روشن با موهای تیره دارید … به امتحان کردنش می‌ارزد. هیچ محصول دیگری در بازار حتی به پای این لیزر هم نمی‌رسد.»


سیلیوا هاوارد، ۳۱، مدت زمان استفاده: ۱ سال، رنگ پوست: عاجی رنگ، ناحیه‌ی درمان: بیکینی، پاها، زیربغل.

«تجربه‌ی من این است که این محصول روی نواحی کوچکتر مثل صورت و زیربغل و بیکینی عالی عمل می‌کند. رشد موها به طور قطعی کند می‌شود و بعد از چهار جلسه درمان موها به طرز چشمگیری نازک‌تر و تنک‌تر می‌شوند.»


می ردگرز، ۲۹، مدت زمان استفاده: ۲ ماه، رنگ پوست: سفید، ناحیه‌ی درمان: زیربغل، بیکینی، صورت.

«پوست من آنقدر حساس است که شیو کردن برایم واقعاً دردناک می‌شود، به همین خاطر هم تصمیم گرفتم این محصول را بخرم. رشد موهای زائد روی صورت من آنقدر زیاد است که اصلا خجالت می‌کشم از خانه بیرون بروم. این لیزر زندگی مرا تغییر داد! البته من درمان‌هایی هم در مراکز حرفه‌ای و باکلاس و در مطب درماتولوژیست خودم داشته‌ام، اما ادامه‌ی این روند برایم خیلی پرهزینه‌ می‌شد. تریا این امکان را برایم فراهم می‌سازد که در خانه‌‌ی خودم در کمال آسایش و راحتی، همان نتایج را بدست بیاورم! این لیزر دقیقا همان طور که انتظار داشتم کار می‌کند، و نمی‌دانید چقدر کار کردن با آن ساده است. مثل هر درمان لیزری دیگری، انتظار نداشته باشید در همان چند جلسه‌ی اول نتایج درمان را ببینید، گاهی چندین ماه طول می‌کشد تا تغییرات قابل توجهی در رشد موی‌تان احساس کنید—این نکته در مورد هر درمان لیزری دیگری هم صدق می‌کند. نامزد من هم از همین لیزر استفاده می‌کند. از خریدم خیلی خوشحالم! »


ویرجینیا فیلیپس، ۳۶، مدت زمان استفاده: ۳-۵ ماه، رنگ پوست: عاجی رنگ، ناحیه‌ی درمان: سینه، زیربغل، بیکینی، پشت، صورت، بازوها، پاها، انگشتان پا، انگشتان دست، باسن.

نقدوبررسی لیزر تریا ۴X خودم

نقدوبررسی لیزر تریا

هزینه

تصور اولیه من از این دستگاه، این بود که چندان هم ارزان نیست. اما به هرحال هیچ لیزر از بین برنده‌ی موهای زائدی ارزان نیست.  اگر تصمیمتان را گرفته اید که قدم در این راه بگذارید (حتما این کار را بکنید، نمی دانید اصلاح نکردن چه حالی میده!) با یک حساب و کتاب ساده می‌بینید که چه پولی باید بابت لیزرهای کلینیکی هزینه کنید و متوجه می‌شوید خریدن لیزر تریا بد فکری هم نیست!


بگذارید هزینه‌ی لیزر موهای زائد بدن  را در کلینیک حساب کنیم: ساق پا ۴۲۰۰ دلار، ران‌ها ۲۵۰۰ دلار، خط بیکینی ۲۵۰۰ دلار، بازوها و زیر بغل‌ها هرکدام ۱۷۵۰ دلار، پشت لب به طور کلی ۵۰۰ دلار که البته به نوع موهایتان بستگی دارد،  و ….بله! ازگردن به پایین شبیه کولینا – داور کچل ایتالیایی- شده‌اید، فقط دیگر از این به بعد به نان شبتان هم محتاج خواهید بود. بدین ترتیب، و نظر به این‌که لیزر تریا کاملا امن است و ما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می‌کند، باید خدا را شکر کرد که چنین کشف بزرگی کرده اید! خانمها، مطمئنم از پولی که بابت تریا خرج می‌کنید هرگز پشیمان نمی‌شوید.

کارکرد


این دستگاه تقریبا اندازه‌ی یک سشوار کوچک سفری است. دستگیره‌ی راحت و خوش دستی دارد و سیمی به آن وصل نیست، به همین خاطر می‌توانید هرجا که خواستید کار کنید (بله! مثلا در حال تماشای تلویزیون آن هم روی مبل). یک نقیصه ای که این دستگاه دارد این است که بعد از  شارژ شدن دستگاه، تنها ۳۰ دقیقه تا خالی شدن شارژ آن فرصت دارید. البته در مقایسه با نتایجی که این دستگاه به ارمغان می‌آورد این مطلب نقیصه‌ی واقعا ناچیزی‌است وتنها برای مدیریت زمان خود می‌بایست آن را در نظر داشته باشید.


مقدمات درمان


همان‌گونه که ‌می‌دانید، قبل از شروع درمان با لیزر تریا باید با شِیو کنید، چرا که لیزر تریا با پیاز مو که در لایه‌ی زیرین پوست است سروکار دارد. من از این عملکرد تریا خیلی خوشم می‌آید چون لازم نیست تا جلسه‌ی بعد درمان موهایم را بلند نگه دارم و پاهایم را زیر لباس پنهان کنم تا دوره‌ی درمانم تکمیل شود. برای کسانی که آستانه‌ی تحمل درد پایینی دارند، البته کار با این دستگاه تقریبا بدون درد است- حدودا یک پنجم درد اپیلاسیون با موم- اما ممکن است برای بار اول کمی دردناک به نظر برسد، پس به این افراد توصیه می‌کنم که کمی کرم بی‌حس کننده روی محل درمان بمالند (من از ژل آرام‌بخش اسموث استارت تریا استفاده کردم و به نظر عالی می‌آمد). پس از مالیدن کرم، چند دقیقه صبر کنید و سپس درمان را شروع کنید.


نتایج

لیزر کردن نواحی وسیع‌تر بدن مثل پاها ممکن است کمی وقت‌گیر باشد. اما این را هم در نظر بگیرید که با صرف این وقت برای همیشه از دست موهای زائد بدن‌تان راحت می‌شوید و دیگر هیچ وقت لازم نیست دوباره این کار را انجام دهید. اگر این نتیجه‌ی دائمی را در نظر بگیرید می‌بینید که آنقدرها هم وقت‌گیر نیست.


من به مدت تقریبا ۴ ماه نواحی بیکینی، پاها و زیربغل‌هایم را لیزر کرده‌ام، و حالا از نتایج آن بی‌نهایت راضی و خوشنودم. نمی‌خواهم هیچ تصور غلطی در شما ایجاد کنم، رسیدن به مرحله‌ی بی‌مویی کامل، ۴ ماه وقت از من گرفته است، اما با در نظر گرفتن اینکه در خلال درمان هم هنوز می‌توان شیو کرد، این زمان واقعا مهم نیست. تنها جایی که هنوز کاملا بی مو نشده است، زیربغلم است، اما در همین ناحیه هم موها خیلی کند رشد می‌‌کنند (شاید بعد از دو هفته) و تازه خیلی هم نازک‌‌تر شده‌اند. من خودم شاهد این هستم که آن‌ها روز به روز کمتر و کمتر می‌شوند، از این رو، ایمان دارم که به همین زودی‌ها به کلی ناپدید خواهند شد. در غیر اینصورت، لیزرم را دور می‌اندازم. شوخی کردم! این لیزر برای همیشه بهترین دوست من باقی خواهد ماند و من آن را حتی از گربه‌ام بیشتر دوست دارم.


همان طور که پیش‌تر هم خاطرنشان کردم، اگر این نظرات و نقدوبررسی‌های لیزر تریا را مطالعه کرده‌اید و حالا می‌خواهید یکی از آن‌ها را برای خودتان تهیه کنید، پیشنهاد من این است که مستقیما آن را از وب سایت تریا (www.tria-beauty.ir )خریداری کنید. هم مطمئن‌تر است و هم یک سال گارانتی تعویض دارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی