لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا بیوتی
از بین بردن موهای زائد به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما امروزه استفاده از لیزر به دلیل اثر ماندگاری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اشعه‌ی لیزر با برخورد به رنگ‌دانه‌های مو، جذب آن‌ها می‌شود. با گذشت چند دوره‌ی درمان، پیاز مو از بین می‌رود و مجددا رشد نمی‌کند. دو نوع دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود: یکی دستگاه‌های غیرلیزری بر پایه‌ی نور که IPL نام دارند و دیگر دستگاه‌های لیزری که با انواع، مکانیسم‌ها و طول‌موج‌های متفاوت، مناسب نوع خاصی از رنگ پوست هستند. امروزه با ساخت نمونه‌های کوچک‌تر از دستگاه‌های لیزری که مناسب مصارف خانگی‌اند، می‌توان از بین بردن موهای زائد را بدون مراجعه به کلینیک انجام داد. لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد «Tria 4X» با تکنولوژی دایود و طول موج 810 نانومتر، مورد تأیید FDA آمریکا و دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه‌ی اروپا و کانادا بوده و برای استفاده در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص طراحی شده است. لیزر تریا 4X پالس‌هایی از نور لیزر را انتشار می‌دهد که باعث گرم‌شدن رنگ‌دانه‌های درون مو شده و فولیکول مو را غیرفعال می‌کند؛ به همین دلیل نتایج پایدار و دائمی را ایجاد خواهد کرد و تنها روی موهای قهوه‌ای یا مشکی که دارای رنگ‌دانه هستند، اثر خواهد گذاشت. لیزر به‌کاررفته در Tria 4X دارای قفل هوشمند است که زیر پایه‌ی دستگاه قرار دارد. برای شروع به کار لیزر باید قفل وسیله را با نگه‌داشتن حسگر پوست روی ناحیه‌ی موردنظر باز کرد. اگر لیزر برای رنگ پوست مناسب باشد، یک صدا شنیده شده و قفل لیزر باز می‌شود. با فشردن دکمه‌ی پاور می‌توان شدت تابش را در 5 سطح مختلف تنظیم کرد. با نگه‌داشتن سر دستگاه روی پوست، تابش شروع می‌شود و با شنیدن دو صدای بیپ، باید سر دستگاه را روی ناحیه‌ی دیگری قرار داد. صفحه‌نمایش دستگاه در بالای آن قرار دارد و تعداد پالس‌ها در هر جلسه، میزان باتری، نشانگر قفل و سطح تابش را نمایش می‌دهد. لیزر تریا مجهز به باتری قابل‌شارژ است و در حالت اتصال به شارژر کار نمی‌کند. توصیه شده که برای حصول نتیجه‌ی مطلوب به مدت سه ماه، هر دو هفته یکبار از لیزر استفاده شود و در صورت نیاز، دوره‌ی ذکرشده تکرار شود. لیزر تریا برای افرادی با رنگ پوست خیلی تیره یا موی روشن، افراد زیر 18 سال و خانم‌های باردار مناسب نیست.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کدام دستگاه برای من مناسب‌تر است؟ لیزر تریا ۴X یا لیزر تریا پریسیژن؟


هر دو دستگاه متعلق به کمپانی تریابیوتی و ساخت کشور امریکا هستند؛ به علاوه هم لیزر تریا ۴X و هم تریا پریسیژن دارای تکنولوژی لیزر دایود هستند که برای کاربران نتایج دائمی به ارمغان می‌آورد و همچنین هر دو دستگاه دارای تاییدیه‌ی FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) هستند. اما این که کدام یک از این دو دستگاه برای شما ایده‌آل است بسته به  قسمت‌هایی از بدن و نحوه‌ای که برای درمان مد نظر دارید متفاوت است. لیزر تریا ۴X پیشرفته‌ترین دستگاه ماست که دارای ویژگی‌های حرفه‌ای است که به شما امکان درمان حرفه‌ای از سر تا نوگ انگشتان پا را می‌دهد. با این لیزر می‌توانید قسمت‌های مختلف بدنتان را با پک به روز شده‌ی باتری و با سرعت بیشتری طی جلسات درمانی درمان کنید. لیزر تریا پریسیژن کوچک‌ترین، سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین دستگاه ماست که برای درمان نواحی کوچک و حساس بدن شما، نظیر زیر بغل‌ها و نواحی بیکینی طراحی شده است. این دستگاه برای درمان سریع نواحی کوچک و هدف‌گذاری شده‌ی بدن که شما بیش از هر جای دیگری آن‌ها را شِیو یا وکس می‌کنید، دستگاهی ایده‌آل است.


می‌توانم لیزر تریا پریسیژن را برای از بین بردن موهای زائد روی صورتم استفاده کنم؟


بلی. خانم‌ها می‌توانند برای از بین بردن موهای زائد صورت‌شان (از خط گونه‌ها به پایین) از لیزر تریا پریسیژن استفاده کنند. اساسا، لیزر پریسیژن با طراحی کوچک و سبک خود برای درمان همین نواحی کوچک و حساس طراحی شده‌است. آقایان به خاطر تراکم موهای صورت‌شان نباید از این لیزر برای درمان موهای صورت خود استفاده کنند.


می‌توانم لیزر تریا پریسیژن را برای از بین بردن موهای زائد روی ساق پاهایم استفاده کنم؟


اگرچه تکنولوژی رفع موهای زائد هم در لیزر تریا ۴X و هم در لیزر پریسیژن یکی است، اما لیزر تریا پریسیژن به طور تخصصی برای درمان سریع نواحی کوچک همچون زیر بغل‌ها طراحی شده است. اگر شما به دنبال درمان نواحی بزرگ‌تر بدنتان، نظیر ساق پاها، هستید، اکیدا توصیه می‌کنیم که از لیزر تریا ۴X برای درمان خود استفاده کنید. لیزر تریا ۴X پیشرفته‌ترین دستگاه ما با ویژگی‌های حرفه‌است که شما را جهت درمان نواحی بزرگ بدنتان یاری می‌کند.


در هر بار شارژ باتری چه مدت دوام دارد؟


باتری لیزر تریا پریسیژن بعد از هر بار شارژ شدن بسته به سطح درمان، ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دوام دارد. این پک کوچک باتری برای درمان سریع نواحی کوچکی همچون زیربغل‌ها با سطح انرژی متوسط یا بالا کاملا مناسب و ایده‌آل است.


آیا رنگ پوست من برای استفاده از لیزر از بین برنده‌‌ی موهای زائد تریا پریسیژن مناسب است؟


لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن برای درمان بدن افرادی که دارای پوست روشن تا متوسط هستند طراحی شده است. پوست‌های تیره‌تر ممکن است مقدار زیادی از نور لیزر را به خود جذب کنند و این می‌تواند منجر به آسیب‌های پوستی شود. حسگر پوستی که در خود دستگاه تعبیه شده است می‌تواند تشخیص دهد که آیا لیزر خانگی رفع موهای زائد برای پوست شما مناسب است یا خیر.


توجه: رنگ پوست در یک ناحیه ممکن با رنگ پوست ناحیه‌ی دیگر متفاوت باشد. لذا، برای درمان باید دقیقا رنگ پوست همان ناحیه‌ی مورد نظر را بررسی کنید.


آیا رنگ موی من برای استفاده از لیزر از بین برنده‌‌ی موهای زائد تریا پریسیژن مناسب است؟


لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن برای درمان موهایی با رنگ طبیعی قهوه‌ای روشن تا سیاه طراحی شده است. از آنجا که لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد پریسیژن روی رنگدانه‌های تیره‌ی درون مو اثر می‌گذارد، رنگ موهای روشن‌تری مثل سفید، قرمز، خاکستری، یا بلوند نمی‌توانند به اندازه‌ی کافی انرژی لیزر را به خود جذب کرده و فولیکول مو را از کار بیندازند.


توجه: رنگ مو در یک ناحیه ممکن با رنگ موهای ناحیه‌ی دیگر متفاوت باشد. لذا، برای درمان باید دقیقا رنگ موی همان ناحیه‌ی مورد نظر را بررسی کنید.


چرا باید شِیو کنم؟


توصیه‌ی ما این است که برای حصول بهترین نتیجه، پیش از هر بار درمان با لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن پوست خود را آماده نمایید.


مراحل زیر را دنبال کنید:


سرتاسر ناحیه‌ی درمان را به طور کامل با آب شسته، همه‌ی مواد آرایشی، لوسیون‌ها و کرم‌ها را از ناحیه‌ی مورد نظر برطرف نمایید. (این کار سبب می‌شود که پرتو لیزر به آسانی در پوست نفوذ کند)

با استفاده از یک تیغ نو سرتاسر ناحیه‌ی درمان را به طور کامل شیو کنید. این کار سبب می‌شود که درمان بیشترین اثر را داشته باشد، زیرا هدف لیزر اثر گذاشتن روی مو درون فولیکول، زیر سطح بیرونی پوست است.

با یک پارچه‌ی خنک و مرطوب پوستتان را پاک کنید تا کرم شیو یا صابون باقی مانده کاملاً از روی آن زدوده شود، و سپس آن ناحیه را به خوبی خشک نمایید.

لطفاً توجه داشته باشید که وکس کردن و چیدن مو در فواصل بین درمان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، زیرا در هر دو روش مو از فولیکول خود جدا می‌گردد. اثر بخشی درمان با لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن منوط به این است که مو در فولیکول خود باقی بماند.


می‌توانم از لیزر تریا پریسیژن خود بیشتر از هر دو هفته یکبار استفاده کنم؟


توصیه‌ی ما این است که برای دستیابی به نتایج بهتر هر دو هفته یکبار درمان با لیزر را انجام دهید. این پروتکل درمانی بهترین رویّه برای اثر گذاشتن روی فولیکول مو در مناسب‌ترین و بهترین مرحله در سیکل رشد آن است. برای دست یافتن به نتایج دائمی ناحیه‌ی مورد نظر را هر دو هفته یکبار به مدت دست کم سه ماه، یا تا حصول نتایج مطلوب، درمان کنید.


همین که درمانم را شروع می‌کنم، از لیزر تریا پریسیژن من صدای فن و خنک کننده می‌آید و باد گرمی از آن خارج می‌شود. آیا باید پیش از رفتن به ناحیه‌ی بعدی درمان تا خاموش شدن آن صبر کنم؟


این امری طبیعی است که به محض قفل‌گشایی از دستگاه‌تان، فن خنک‌کننده‌ی آن روشن شود و از دریچه‌ی پایینی آن باد گرم خارج شود. در این حین، شما بایستی درمان خود را ادامه دهید و برای ادامه‌ی درمان نیازی به منتظر ماندن جهت خاموش شدن فن نیست.


برای مشاهده‌ی نتایج چه مدت زمان لازم است؟


پس از نخستین درمان:


گهگاهی پیش می‌آید که بعضی کاربران دچار قرمزی بسیار جزئی پوست می‌شوند که در طول ۲۴ ساعت به سرعت ناپدید می‌شود.

پس از نخستین ماه:


مطالعات بالینی تا ۷۰% کاهش پس از تنها دو جلسه درمان را نشان داده است.

پس از دو تا سه ماه درمان:


موهایی که مجدداً رشد می‌کنند نازک‌تر و روشن‌تر می‌شوند.

کاهش محسوس در میزان رشد مجدد موها مشاهده می‌شود، به ویژه در نواحی که معمولاً رشد موها در آنجا متراکم‌تر است.


پس از سه ماه درمان:


از فولیکول‌هایی که توسط لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد نریا پریسیژن از کار افتاده‌اند، دیگر هیچ مویی رشد نمی‌کند. برای بهبود نتایج همچنان به درمان با لیزر تریا پریسیژن ادامه بدهید تا پوست‌تان کاملاً صاف و هموار شود و برای همیشه از وظیفه‌ی طاقت‌فرسای شیو کردن و وکس آزاد شوید.

 


چگونه قفل لیزر تریا پریسیژن خود را باز کنم؟


برای باز کردن قفل لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن بدین ترتیب عمل کنید:


لیزر تریا پریسیژن را از شارژر باتری آن جدا نمایید. دستگاه هنگامی که به برق وصل باشد روشن نمی‌شود.

لیزر را در دست بگیرید و دکمه‌ی پاور روی آن را فشار دهید. چراغ‌های بالایی و پایین سبز می‌شوند که نشانه‌ی قفل بودن دستگاه است.

حسگر پوستی بالای دستگاه تعبیه شده است. سر دستگاه را به آرامی روی ناحیه‌ی مورد نظرتان نگه دارید تا رنگ پوست شما را بررسی کند. حسگر پوستی به طور خودکار رنگ پوست شما را حس کرده و آن را بررسی می‌کند.

اگر رنگ پوست ناحیه‌ی مورد نظر شما برای درمان با لیزر مناسب باشد، لیزر تریا پریسیژن صدایی به نشانه‌ی آماده بودن برای درمان از خود ساطع کرده و اگر برای اولین بار از دستگاه خود استفاده می‌کنید، چراغ‌های نشانگر، سطح درمان «کم» را نشان می‌دهند ودر غیر اینصورت، آخرین سطحی که در گذشته با آن درمان کرده‌اید را مشخص می‌کنند.


اگر چراغ‌های بالایی و پایینی همچنان سبز ماندند، و شما صدای یک سری از بیپ‌ها را از دستگاه نمی‌شنوید، معنایش این است که لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن برای‌ آن ناحیه مناسب نیست. حتماً از اینکه رنگ پوست شما در آن ناحیه با جدول رنگ پوست و رنگ مو در کتابچه‌ی راهنمای استفاده از دستگاه همخوانی دارد اطمینان حاصل کنید. ممکن است حسگر پوستی را درست به کار نگرفته باشید و لازم باشد یکبار دیگر امتحان کنید. برای امتحان دوباره، ابتدا حسگر را از روی پوست خود بردارید و دو مرحله‌ی فوق الذکر‌ را مجدداً انجام دهید. اگر همچنان قادر به گشودن قفل لیزر تریا پریسیژن نبودید، با مشاوران تریا تماس بگیرید.


توجه: هنگامی که از لیزر از بین برنده موهای زائد تریا پریسیژن به مدت ۳۰ ثانیه استفاده نکنید، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود.


 


با وجود این‌که در ناحیه مورد نظر از بدنم پوستی با رنگ روشن و/یا متوسط دارم، باز هم سنسور پوست قفل دستگاه را باز نمی‌کند. چه باید بکنم؟


پیش از آن‌که سر دستگاه را روی ناحیه‌ی مورد نظر خود قرار دهید، از روشن بودن چراغ‌های بالایی و پایینی مطمئن شوید. سر دستگاه را با فشار زیاد روی پوست خود نگذارید. اگر همچنان نمی‌توانید لیزر تریا پرییژن خود را قفل گشایی کنید با مشاوران تریا تماس بگیرید.


می‌توانم تریا لیزر پریسیژن خودم را با دیگران به اشتراک بگذارم؟


خیر. لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن تنها برای استفاده‌ی شخصی و درمان نواحی حساس بدن طراحی شده است. اشتراک گذاری آن با دیگران به دلایل بهداشتی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.


می‌توانم از لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن روی اندام تناسلی‌ام استفاده کنم؟


خیر. از لیزر تریا پریسیژن روی نواحی اندام تناسلی خود استفاده نکنید. این نواحی ممکن است دارای رنگ پوستی تیره‌تر، و یا تراکم موی بیشتری باشند. استفاده از لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن ممکن است باعث آسیب‌های جدی پوستی در این نواحی گردد. البته می‌توانید با لیزر تریا پریسیژن خط بیکینی خود را لیزر کنید. مقصود از خط بیکینی موهای زائد اطراف اندام تناسلی است که خارج از حدود مایوی شنا قابل رؤیت می‌باشد.



آیا دختر نوجوان من می‌تواند از لیزر تریا پریسیژن استفاده نماید؟


افراد زیر ۱۸ سال نباید از لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن استفاده کنند. اثرات استفاده از این لیزر توسط کودکان یا بر روی پوست آن‌ها هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته و ممکن است صدمات جدی به بار آورد.    


می‌توانم از لیزر تریا پریسیژن روی تتو استفاده کنم؟


خیر. از لیزر تریا پریسیژن برای درمان بخش‌هایی از بدن خود که رنگی تیره‌تر از رنگ معمول پوست شما دارند استفاده نکنید: تتو، نقاط پوستی قهوه‌ای تیره یا سیاه (از قبیل لکه‌های پوستی بزرگ، ماه‌گرفتگی‌ها، یا خال‌های گوشتی و مادرزادی). پوست تاریک طبعاً مقدار زیادی از انرژی لیزر را به خود جذب کرده که ممکن است منجر به آسیب‌های پوستی شود.


در هر درمان، هر چه بیشتر پیش می‌روم، بین صداهای بیپ وقفه‌ی بیشتری ایجاد می‌شود، آیا دستگاه من مشکل دارد؟


این امری طبیعی است که با پیشرفت درمان در هر جلسه فاصله‌ی بین صدای بیپ‌ها بیشتر شود. این مسئله به هیچ وجه درمان شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی