لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

لیزر های خانگی تریابیوتی -دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd

نمایندگی انحصای لیزرهای خانگی تریا بیوتی و دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی pmd آمریکا

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا بیوتی
از بین بردن موهای زائد به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ اما امروزه استفاده از لیزر به دلیل اثر ماندگاری که دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اشعه‌ی لیزر با برخورد به رنگ‌دانه‌های مو، جذب آن‌ها می‌شود. با گذشت چند دوره‌ی درمان، پیاز مو از بین می‌رود و مجددا رشد نمی‌کند. دو نوع دستگاه برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود: یکی دستگاه‌های غیرلیزری بر پایه‌ی نور که IPL نام دارند و دیگر دستگاه‌های لیزری که با انواع، مکانیسم‌ها و طول‌موج‌های متفاوت، مناسب نوع خاصی از رنگ پوست هستند. امروزه با ساخت نمونه‌های کوچک‌تر از دستگاه‌های لیزری که مناسب مصارف خانگی‌اند، می‌توان از بین بردن موهای زائد را بدون مراجعه به کلینیک انجام داد. لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد «Tria 4X» با تکنولوژی دایود و طول موج 810 نانومتر، مورد تأیید FDA آمریکا و دارای استاندارد سازمان سلامت و بهداشت اتحادیه‌ی اروپا و کانادا بوده و برای استفاده در منزل بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص طراحی شده است. لیزر تریا 4X پالس‌هایی از نور لیزر را انتشار می‌دهد که باعث گرم‌شدن رنگ‌دانه‌های درون مو شده و فولیکول مو را غیرفعال می‌کند؛ به همین دلیل نتایج پایدار و دائمی را ایجاد خواهد کرد و تنها روی موهای قهوه‌ای یا مشکی که دارای رنگ‌دانه هستند، اثر خواهد گذاشت. لیزر به‌کاررفته در Tria 4X دارای قفل هوشمند است که زیر پایه‌ی دستگاه قرار دارد. برای شروع به کار لیزر باید قفل وسیله را با نگه‌داشتن حسگر پوست روی ناحیه‌ی موردنظر باز کرد. اگر لیزر برای رنگ پوست مناسب باشد، یک صدا شنیده شده و قفل لیزر باز می‌شود. با فشردن دکمه‌ی پاور می‌توان شدت تابش را در 5 سطح مختلف تنظیم کرد. با نگه‌داشتن سر دستگاه روی پوست، تابش شروع می‌شود و با شنیدن دو صدای بیپ، باید سر دستگاه را روی ناحیه‌ی دیگری قرار داد. صفحه‌نمایش دستگاه در بالای آن قرار دارد و تعداد پالس‌ها در هر جلسه، میزان باتری، نشانگر قفل و سطح تابش را نمایش می‌دهد. لیزر تریا مجهز به باتری قابل‌شارژ است و در حالت اتصال به شارژر کار نمی‌کند. توصیه شده که برای حصول نتیجه‌ی مطلوب به مدت سه ماه، هر دو هفته یکبار از لیزر استفاده شود و در صورت نیاز، دوره‌ی ذکرشده تکرار شود. لیزر تریا برای افرادی با رنگ پوست خیلی تیره یا موی روشن، افراد زیر 18 سال و خانم‌های باردار مناسب نیست.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مقایسه‌ی لیزر خانگی رفع موهای زائد تریا پریسیژن و لیزر خانگی تریا ۴X


احتمالا تا بحال درباره‌ی لیزرهای خانگی رفع موهای زائد تریا چیزهایی شنیده‌اید. بارها در اینترنت و میان مردم درباره‌ی لیزر خانگی تریا ۴X بحث شده است و شاید هم خودتان یا اطرافیان‌تان کار با آن را تجربه‌کرده‌اید. اکنون، تریا لیزر موبر جدیدی با نام لیزر «تریا پریسیژن» به بازار عرضه نموده است. اما چه چیزی پریسیژن را از اولین لیزر موبر تریا، لیزر «تریا ۴X»، متمایز می‌سازد؟ در این‌جا می‌کوشیم تا گزارشی از تفاوت‌های موجود بین این دو لیزر رفع موهای زائد تریا، یعنی لیزر خانگی «تریا پریسیژن» و لیزر خانگی «تریا ۴X» بدست دهیم تا شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است.


نکات مهم درباره لیزرهای رفع موهای زائد تریا


تکنولوژی


اولین نکته‌ای که می‌بایست درباره‌ی هر دو لیزر «پریسیژن» و «۴X» بدانیم این است که هر دو آن‌ها توسط همان گروه دانشمندانی طراحی شده که پیش از این لیزرهای رفع موهای زائد فوق گران و حرفه‌ای را برای درماتولوژیست‌ها و متخصصین طراحی کرده‌ بودند. در واقع این دو لیزر و لیزرهای کلینیکی، با تکنولوژی یکسان لیزر دایود عمل می‌کنند.


هنگامی که شما از لیزر خانگی تریا، چه پریسیژن و چه ۴X، استفاده می‌کنید، با قدرت نور لیزر، موها را نابود می‌کنید. با قرار دادن دریچه‌ی لیزر روی پوست خود، لیزر از طریق ساقه‌های مو به ریشه‌ی فولیکول‌های مو گرما وارد می‌کند. ابتدا نور لیزر موجب شکست سلولی می‌شود که کار را برای رشد دوباره‌ی موها دشوار می‌سازد. آن دسته از موهایی که مجددا رشد می‌کنند نازک‌تر از قبل هستند و در طول درمان، که تنها دو سه ماه طول می‌کشد، موها کاملا نابود می‌شوند و دیگر هرگز رشد نمی‌کنند.


هر دو لیزر خانگی دارای پرتو نوری با طول موج ۸۱۰ نانو متر هستند، که مورد تأیید FDA قرار گرفته است.


هر دو محصول درجات انرژی مختلفی دارند، (لیزر ۴X دارای پنج و لیزر پریسیژن دارای ۳ درجه مختلف است).

 


پایین‌ترین سطح برای هر دو آن‌ها یکسان است: ۷ ژول بر سانتیمتر مکعب.لیزر خانگی

بالاترین سطح لیزر ۴X، ده درصد بالاتر از لیزر بالاترین سطح لیزر پریسیژن است: به ترتیب ۲۲ و ۲۰ ژول بر سانتیمتر مکعب برای هر کدام.

 


اگر با درجات انرژی بالاتری کار کنید، طول دوره‌ی درمان کوتاه‌تر می‌شود و زودتر به نتیجه می‌رسید. هر چند، برخی از کاربران پوستی حساس دارند و می‌توانند از درجات انرژی پایین‌تری برای درمان خود استفاده کنند.



توصیه‌ی خود تریا این است که کاربران برای حصول بهترین نتایج از بالاترین سطح درمان استفاده کنند. معنای این سخن این است که لیزر ۴X هنگامی که در بالاترین سطح درمان بکار گرفته شود، ده درصد شدیدتر خواهد بود، و احتمالاً در درمان موهای ضخیم تا حدی مؤثرتر عمل خواهد کرد.



شارژ باتری


لیزر خانگی


تمامی محصولات تریا بدون سیم هستند، و همین باعث می‌شود که بتوان به راحتی در هر جایی از آن‌ها استفاده کرد. هر دو این لیزرها نیاز به شارژ شدن دارند، از این رو، باید آن‌ها را حول و حوش پریز برق قرار داد.


شارژ باطری لیزر خانگی پریسیژن نسبت به لیزر خانگی تریا ۴X در زمان کمتری، تنها ۱۵ دقیقه، به پایان می‌رسد. از همین روی، این دستگاه تنها برای بهبود جزئی، یا درمان نواحی کوچکتری مانند زیربغل، خط بیکینی، یا نقاط خاصی از صورت مناسب است. لیزر خانگی تریا ۴X در هر نوبت شارژ، ۳۰ دقیقه مداوم کار می‌کند. از این رو، اگر قصدتان لیزر کردن تمام بدن است، برای نواحی کاملی مثل پاها یا دست‌ها، به زمان بیشتری نیاز دارید. شما که دوست ندارید ناگهان وسط لیزر کردن یک پا، ببینید چراغ باطری پیام «خالی» بودن را نشان می‌دهد؟! لیزر خانگی تریا ۴X برای این منظور مناسب‌تر است. 



قابلیت‌ها و کارکردهای درمانی


لیزر خانگی


هر دو مدل از لیزرهای رفع موهای زائد تریا را می‌توان در خانه و بدون حضور متخصص استفاده نمود. لیزر ۴X برای درمان‌ نواحی بزرگ بدن، نظیر پاها، دست‌ها، پشت بدن و…  طراحی شده است و کمتر دارای دقت لازم برای درمان خطوط بیکینی، موهای ناحیه تناسلی (که کمپانی سازنده درمان این ناحیه با لیزر را توصیه نمی‌کند) یا انحنای زیر بغل‌ها است.

بعلاوه، لیزر ۴X دارای گزینه‌های بیشتری در سرعت و شدت درمان و همچنین دریچه‌ی بزرگتری جهت گسیل نور لیزر می‌باشد.



برعکس، لیزر پریسیژن، همانطور از اسم آن پیداست (پریسیژن در زبان انگلیسی به معنای دقت و ظرافت است)، جهت درمان نواحی کوچک‌تر بدن همچون صورت، زیر بغل‌ها و خطوط بیکینی طراحی شده است.


ایمنی


خوب است بدانید که هر دو لیزرهای موبر تریا دارای ویژگی‌های امنیتی یکسانی هستند و هر دو دستگاه مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) برای استفاده‌ی خانگی قرار گرفته‌اند. هر دو این لیزرها منحصرا تنها روی پوست‌هایی عمل می‌کنند که تناژ رنگ آن‌ها برای دریافت انرژی لیزر خطرساز نیست. در واقع، تنها پوست‌های با تناژ رنگ روشن یا کمی برنزه می‌توانند با این دو لیزر درمان شوند.


لیزر خانگی لیزرهای ۴X و پریسیژن را نمی‌توان روی پوست‌های تیره، قهوه‌ای یا مشکی و حتی پوست نژادهای مدیترانه‌ای و سرخ‌پوستی به کار برد. هیچ راهی برای استفاده‌ی غیرمجاز روی اینگونه پوست‌ها و دور زدن دستگاه وجود ندارد! دستگاه‌های تریا مجهز به حسگر تشخیص رنگ پوست هستند و در این مواقع اگر سنسور روی پوست تیره قرار گیرد، سیستم دستگاه به طور خودکار قفل شده و مانع ساطع شدن نور لیزر می‌شود. این حسگرها جهت جلوگیری از خطر تاول زدن و سوختگی پوست در هر دو لیزر پریسیژن و ۴X تعبیه شده‌اند.


رنگ موهایی که قابلیت درمان شدن با این دو لیزر را دارند بسیار محدود هستند. تریا را نمی‌توان برای از بین بردن موهای قرمز، بلوند، خاکستری یا سفید بکار برد. هر مویی که فاقد رنگدانه‌های تیره باشد مجاز به درمان با تریا نیست زیرا انرژی لیزر از آن عبور نمی‌کند و موجب سوختگی و صدمات پوستی می‌شود.


طراحی و دیزاین


لیزر خانگی

لیزر خانگی تریا ۴X دارای یک صفحه‌ی نمایشگر در قسمت بالایی دستگاه است که به کاربر سطح انرژی انتخاب شده، میزان شارژ باتری، تعداد پالس‌های استفاده شده و نشانگرهای سنسور امنیتی را نشان می‌دهد. لذا این نمایشگر تمامی اطلاعاتی را که ممکن است یک کاربر در حین درمان نیاز داشته باشد به نمایش می‌گذارد.


لیزر خانگی تریا پریسیژن ، فاقد نمایشگر است و تنها سه چراغ روی بدنه‌ی خود دارد که روشن بودن دستگاه، سطح درمان، شارژ باتری، قفل سنسور پوست و وضعیت خطا را نشان می‌دهد. بسته به وضعیت هرکدام از مشخصه‌های فوق، این چراغ‌ها می‌توانند خاموش، قرمز و یا سبز باشند. این اطلاعات برای درمان نواحی کوچک بدن و یا درمان‌های موضعی و تکمیلی کافی و وافی است.


لیزر خانگی ۴X تقریبا به وزن و سایز یک سشوار است و حدود نیم کیلوگرم است که در مقابل لیزر پریسیژن ۲۰۰ گرمی کمی سنگین‌تر و حجیم‌تر است.


لیزر خانگی تریا پریسیژن کوچک‌تر است و خطوط صاف و صیقلی دارد که آن را شبیه بطری شامپوهای باریک و خوش‌دست نموده است؛ در حالی که لیزر خانگی تریا ۴X ظاهری شبیه به سشوار دارد. هر دو دستگاه در رنگ‌های متعدد و متنوعی قابل خریداری هستند.


هنوز نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید؟


بهترین راه برای این‌که بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک از دو دستگاه لیزری رفع موهای زائد تریا برای شما مناسب‌تر است ارزیابی نیازهایتان بر پایه‌ی این سه فاکتور زیر است:


بودجه

نیازهای درمانی

نیازهای سفری

لیزر خانگی


از بین دو مدل لیزرهای خانگی از بین برنده موهای زائد تریا، لیزر تریا پریسیژن دستگاه ارزان‌تری است. این مدل به بهترین نحو می‌تواند پاسخ‌گوی کسانی باشد که دغدغه‌ی مسائل مالی را دارند. افرادی که به دنبال درمان ناحیه بزرگتری از بدن خود هستند بهتر است دور لیزر پریسیژن را خط بکشند و به فکر خریدن لیزر خانگی تریا ۴X باشند. سرانجام، نیازهای مسافرتی: هر دو مدل نسبتا جمع و جور هستند و همسفر خوبی برای شما خواهند بود. اما زنان و مردانی که در سفرهایشان به طور جدی مشکل جای کافی برای وسایل خود دارند بهتر است که مدل کوچک‌تر، یعنی لیزر خانگی تریا پریسیژن را انتخاب کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی